Linneas Pilleri

30 år. Sambo. Mamma till två bustroll. Att baka är avkoppling. Älskar att fota. Virka är det nya i mitt liv.

Sängmobil

Publicerad 2014-08-28 20:52:19 i Virkat,

Nu är mitt, hittills, mest pyssliga virkprojekt klart! Det var mycket planering, mäta, räkna, fundera och klura lite mer, virka, limma, pula. Men nu är sängmobilen klart och jag är så nöjd! 

Himmelsblått 💙 








Den är en present till min vän som snart har en liten prins i sin famn, hoppas den passar honom bra 💙 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2015-03-29 12:29:44

Supersnyggt! har bett min mamma om hjälp att göra en liknande.

Svar: Åh tack! Va roligt att kunna inspirera :)
Linnea Berggren

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela